واکنش مضحک «مبلغین‌ نژادپرستی و نازیسم» به افشاگری‌ ایران لیکس

Posted on 22 آگوست 2011

8


چند سایت مروج ناسیونالیسم و نازیسم به افشاگری‌های «ایران لیکس» واکنش نشان دادند .

انجمن پژوهشی جنگ جهانی دوم

انجمن پژوهشی جنگ جهانی دوم - روی تصویر بالا کلیک کنید

ایران لیکس: «ما مخالف هرگونه پان و مرز بندی نژادی هستیم»

پیام مدیر سایت نژادپرست وابسته به جنبش نئونازی ایران

پیام مدیر سایت نژادپرست وابسته به جنبش نئونازی ایران - روی تصویر بالا کلیک کنید

چند سایت مروج ناسینالیسم و نازیسم به افشاگری‌های «ایران لیکس» واکنش نشان دادند؛ مدیر کل «انجمن پژوهشی جنگ جهانی دوم» وابسته به «جنبش نئونازی ایران» در واکنش به افشای اطلاعات و برملا شدن پروژه «موج قرمز – Red Wave» بر علیه «ایران لیکس» می نویسد:

ایران لیکس یک سایت صهیونیستی است، من با اعضای این سایت گفتگویی داشتم و خودشون به من گفتن که فراماسونر هستن و در اسرائیل زندگی میکنن و هدفشون اینکه به پان ترکها کمک کنن. ما به نازیسم ایرانی ایمان داریم و نژادپرست نیستیم فقط میگوییم آریا نژاد برتر است

ایران لیکس چگونه وابسته به اسرائیل است در صورتی که پیامهای محرمانه سازمان جاسوسی اسرائیل را منتشر میکند؟!؛ «ایران لیکس» در راستای مبارزه با نژادپرستی و کمک به گردش آزاد اطلاعات فعالیت میکند (همه میتوانند اطلاعات برای ما ارسال کنند که بعد از بررسی منتشر می گردد).

ما مخالف هرگونه پان و مرز بندی نژادی هستیم، به این دلیل که جنبش های پان میان اقوام ایرانی ایجاد اختلاف میکنند و باعث فروپاشی اتحاد ملی می شوند، بخصوص اینکه ایران ما چند فرهنگی است. ایران، بی نیاز از هر پانیست؛ پان ترکیسم، پان ایرانیسم، پان عربیسم همه با نازیسم و برتری نژادی در ارتباط هستند، پان یعنی نژادپرستی در قالب زیبای همه و پان، یعنی جرقه‌ای که اگر بگیرد انبار باروتی را در کشور ما مشتعل نموده که مسلمن هیچ گروه و قومی از آن نخواهند جست.

سایت خبری پارسه نیوز

سایت خبری پارسه نیوز

سایت پارسه نیوز در جواب این افشاگری[+] ، در مطلبی با تیتر» افشاگری یک سایت مشکوک» نوشته است:

«سایت ایران لیکس وابسته به دسته های پان ترک روانی وابسته و مزدور دولت ترکیه و الهام علی اف! است. مواضع پارسه معلوم است ایرانی-اسلامی در چهارچوب نظام جمهوری اسلامی ایران و نه مشایی را می شناسد و نه پیوندی با او دارد.»

مدیر سایت پارسه نیوز، مدعی شده است که ««ایران لیکس» به احزاب سیاسی ایران و دولت ترکیه وابستگی دارد، تنها به این دلیل که هویت گردانندگان مجموعه سایت های مروج نژادپرستی را افشا  می کند .

پیام مدیر سایت پارسه نیوز در سایت نژادپرست وابشته به جنبش نئونازی ایران

پیام مدیر سایت پارسه نیوز در سایت نژادپرست وابشته به جنبش نئونازی ایران- روی تصویر بالا کلیک کنید

البته ناگفته نماند که مدیر سایت نژادپرست پارسه نیوز بسیار فراموشکار و بی خِرَد است، زیرا در یک سایت نژادپرستانه دیگر عضو است و اینگونه بر علیه ایران لیکس مینویسد:

«جالب اینجاست که ایران لیکس به ما نژادپرست میگوید در حالیکه ما به همان اندازه که عاشق آلمان و هیتلر هستیم به همان اندازه عاشق ایران و نژاد پارس هستیم. ما نژاد پرست نیستیم و فقط به نژادگرایی باور داریم و خواستار پالایش نژادی هستیم تا نژادمان با ترکها و عربها آمیخته نشود. ما افتخار میکنیم که در مسیر پیشوا قدم گذاشته ایم/نازیست بودن موهبتی الهی است.     ما نژاد پرست نیستیم ولی اعتقاد به قوم و تمدن و نژاد برتر+احترام به تمامی ادیان و نژادها = نژادپرستی»

ایران لیکس چگونه وابسته به پان ترکیسم است در صورتی که «ایران لیکس» از روز نخست تا به امروز مطلبی کذب و دروغ که به سود کشورهای بیگانه باشد منتشر نکرده است، اما در مقابل مجموعه سایت های جنبش نئونازی ایران تبدیل به خوراک رسانه های اسرائیلی و غربی شده اند. سایت های مروج نازیسم در ایران ساخته و پرداخته اسرائیل است، زیرا میتواند بر علیه ایران جنگ روانی به راه اندازد و وانمود کند که ایرانیان مردمی نژادپرست و وحشی هستند که اگر با ایشان مقابله نشود جهان را به آتش می کشند!

تاکنون اطلاعات منتشر شده در «ایران لیکس» مورد استفاده چندین سایت خبری داخلی و خارجی ماننده: تابناک [+]،[+] – آینده [+] – آفتاب[+] – خبرگزاری بین‌المللی رویترز [+] – شبکه فرانس ۲۴ [+] قرار گرفته است؛ که این خود نشان دهنده اعتبار و قدرت اطلاعاتی بسیار بالای گروه«ایران لیکس» است.

آری، این است بازی کثیف اسرائیل که جوانان ایران را به مهره های نقشه های شیطانی خود تبدیل میکنند.

  • مطالب مرتبط:
  1. اطلاعاتی پیرامون شبکه نئونازی های ایران در اینترنت! + عکس
  2. افشاگری: سایت جدید مروج نژادپرستی در ایران وابسته به اسرائیل است + عکس
  3. پیامهای محرمانه سازمان جاسوسی اسرائیل + عکس
  4. سایت پارسه نیوز و اسفندیار رحیم مشایی وابسته به اسرائیل هستند +عکس
  5. مجموعه سایت های جنبش نئونازی ایران + عکس
  6. پرچم جنبش نئونازی ایران با نشان شیر و خورشید و صلیب شکسته + عکس
  7. مجموعه سایتهای مروج نژادپرستی توسط ارتش سایبری هک شد + عکس
  • مطالب تصادفی
  1. سند ارتباط محسن رضایی با گروهک تروریستی تکاوران تندر انجمن پادشاهی + عکس
  2. تاريخچه فاشيسم در ايران
  3. نگاه به ادیان در حزب پان ایرانیسم
  4. سند عضویت فرزاد کمانگر در گروهک تروریستی پژاک + عکس
  5. افشای اسناد حمایت سعید ملک پور از مدیر سایت ایکس پرشیا + عکس
  6. دیدگاه نژادی در حزب پان ایرانیسم
  7. داریوش همایون کیست؟
  8. پان ایرانیسم و نژاد پرستی 
  9. داریوش همایون و محمد رضا عاملی تهرانی وزیر ساواک بودند!
ایران لیکس در توییتر ایران لیکس در فرندفید ایران لیکس در تامبلر ایران لیکس در لینکدین ایران لیکس در یوتیوب ار اس اس،خوراک، فید، Feed, rss دانلود فایرفاکس 6