تهیه و ایجاد صفحات جعلی به نام ایران لیکس

Posted on 18 آگوست 2011

2


  • موضع رسمی ایران لیکس نسبت به تهیه و ایجاد صفحات جعلی:

با سلام به همه کاربران عزیز و یاران و هواداران ایران لیکس، ساعاتی پیش با خبر شدیم که افرادی ناشناس با ایجاد بسایت‌ها، وبلاگ‌ها و صفحات فیسبوک مشکوک؛ اطلاعاتی به نام ایران لیکس منتشر میکنند. در اینترنت و بسایت‌ها، وبلاگ‌ها و صفحات فیسبوک جعلی به نام «ایران لیکس» درست شده و مطالبی کذب و نادرست انتشار داده‌اند که هیچ گونع ارتباطی با گروه ایران لیکس نداشته‌اند و در همین جا خاطر نشان می‌کنیم که هم اکنون ریاست محترم ایران ایکس از این حرکت ناجوانمردانه اظهار ناراحتی کرده و طی پیامی مطالب این صفحات جعلی را کذب محض و توطعه دشمنان می‌داند. مطالب انتشار یافته در آن صفحات جعلی به هیچ وجه معتبر نمی‌باشد.

این آدرس: https://iranleaks.wordpress.com رسمی ایران لیکس میباشد و سایر وبسایتها، وبلاگها و صفحات فیسبوک که با نام ایران لیکس یا ویکی لیکس فارسی، اطلاعات محرمانه! ارائه میکنند را تآیید نمیکند و فقط آدرس هایی را که در اینجا معرفی میشوند مورد تآیید ما میباشد.

آدرس های جعلی، تازه تاسیس! و مشکوک هستند، دشمنان ایران لیکس به طریقی ناشیانه و ناجوانمردانه سعی در منتسب نمودن و وابستگی به ما را دارند و از اعتبار ایران لیکس سواستفاده میکنند.

ایران لیکس اطلاعاتی از شبکه نئونازی ایران را افشا کرد و از رسانه های داخلی مانند تابناک تا رویترز و فرانس 24 منتشر کردند [+] ، البته اسمی از ایران لیکس برده نشد و در حقیقت محتوای ایران لیکس دزدیده شد!.

مطمئنا مردم عزیزی که از سابقه درخشان فعالیتها و اهداف ایران لیکس مطلع هستند بخوبی آگاهند که مشابه چنین توطئه ها و دسیسه هایی از سالها قبل بر علیه دیگر ژورنالیست ها، محققین و فعالین حقوق بشر صورت گرفته است. گروه های سیاسی و احزاب مختلف ایرانی از گردش آزاد اطلاعات و افشاگران دل خوشی ندارند؛ برای مثال: زمانی که این مطلب [+] و این مطلب [+] منتشر شد، باند سایبری رفسنجانی نظرات تهدید آمیزی ارسال کردند، اما علیرغم  تهدیدها هیچگاه نتوانستند اهداف ایران لیکس را از مسیر اصلی و شایسته اش دور سازند .

از همه نیروها و هواداران ایران لیکس درخواست میگردد با دقت و درایت چنین برنامه های از پیش تعیین شده پشت پرده را خنثی نمایند .

  • مطالب مرتبط:

اطلاعاتی پیرامون شبکه نئونازی های ایران در اینترنت!

عکسهایی از مدرک دکترای تقلبی پسر چهارم آیت الله هاشمی رفسنجانی

نیرویهای شبه نظامی حزب نازی و پان ایرانیست

سایت پارسه نیوز و اسفندیار رحیم مشایی وابسته به اسرائیل هستند